close

  

Andy Tubman

 

 

 

s3_lost.jpg 

I couldn't make colors match today
I don't know what eles to say
Except dark tracks they can see I didn't 
I don't like the staff they are feeding me
They don't like the things I say
But I don't think I need to be forgiven

I have quiet inside
Althrough it trige me by a while
Through the storm that crack the sky
I am quiet inside

I used to be so hart to find
Regin tears filled my eye
But now I believe I see much clear

My clearenty did not come easily
My sails was knock into me
Now at lest I know who is in the morro

I am quiet inside through it drige me by a whiles
Through the storms chrack the sky
I am quiet inside

I am quiet inside
Through it drige me by a whiles
Through the storms chrack the sky
I am quiet inside

Ye...
I'm quiet inside
I am quiet

I couldn't make colors match today
I don't know what eles to say

 

”第一次死的時候我27歲,我記得當時一片白茫茫的,那是一場戰爭,我感到生命,可是真正擁有的卻是死亡。

有時我覺得我們經過很多事情,只是為了能說:它們的確發生了,不是發生在別人身上,而是發生在我身上。

有時我們活著就是為了,化不可能為可能。

我沒有瘋,即使他們認為我瘋了。

我和其他人活在同一個世界上,我只是看到了更多,我確信你也是這樣,他們明天會發現我的屍體,如果你不相信我,可以自己去查。我見過我死後的世界,我告訴你這些是因為,這是讓你和你女兒過上更好生活的唯一方法。

潔安,你可能在某天死去,吸著煙,然後被燒死。

而你女兒長大後會過著和你一樣的悲慘生活,她想念你,非常想念。

有時侯,只有明瞭死亡之後,生命才能真正開始,而它可能在你最不想讓它結束的時候嘎然而止。生命中重要的是相信、瞭解自己的生命,這永遠不會太遲。

我向你發誓,潔安,不管現在生活看起來多麼糟,它們在清醒時的樣子,比在睡夢中要好的多。

當你死的時候,你只有一個希望,那就是,希望你能再次活過來。”

 

--傑克--The Jacket

jacket_ver3.jpg

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿宅喵 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()